Role speciálního pedagoga v systému poradenských služeb ve škole - webinář - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 7. 9. 2021 12:26
- Napsal /a Lenka Ondráčková
TENTO SEMINÁŘ MÁME AKTUÁLNĚ V NABÍDCE JAK V PODOBĚ ONLINE, JAKO WEBINÁŘ, TAK V PREZENČNÍ PODOBĚ. V PŘÍPADĚ ZÁJMU O PREZENČNÍ SEMINÁŘ NAJDETE VÍCE INFORMCÍ ZDE
SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ - ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ V ZŠ - VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.
Akreditace: systém akreditací byl k 1. 9. 2023 zrušen
Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams
Časová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: Seminář je určený školním speciálním pedagogům a učitelům základních škol se specializací speciální pedagogika.
Lektorka: Mgr. Olga Teremová
Přehled témat výuky:
- Školní speciální pedagog ve škole – jeho legislativní ukotvení, financování, spolupráce s ostatními poradenskými pracovníky ve škole, postavení v rámci školního poradenského pracoviště, skloubení práce učitele a školního speciálního pedagoga
- Standardní činnosti a pracovní náplň školního speciálního, přímá a nepřímá práce
- Plán práce, aktivity školního speciálního pedagoga v rámci programu poradenských služeb ve škole
- Rozvrh hodin, zázemí
- Aktivity školního speciálního pedagoga ve škole – příklady dobré praxe – depistážní šetření, docvičování percepčních dovedností, vedení předmětu speciálně pedagogické péče, konzultace pro žáky a rodiče
- Spolupráce s třídními učiteli – náslechy v hodinách a následné metodické konzultace, projednávání doporučení z vyšetření žáků ve školských poradenských zařízeních, spolupráce při tvorbě individuálních plánů pro žáky s podpůrnými opatřeními 2. – 5. stupně, podpora návaznosti mezi 1. a 2. stupněm ZŠ
- Spolupráce se školskými poradenskými zařízeními
- Diskuse, závěr
Cena: 1490,- Kč (od 1. 1. 2025 včetně DPH)
Termín konání: středa 19. 2. a úterý 25. 2. 2025 (vždy 14.00 - 17.30)
- webinář proběhne ve dvou dnech; každý den dva bloky (po dvou vyučovacích hodinách) s přestávkou 30 minut
- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění
Uzávěrka přihlášek je 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.
Přihlášení na seminář:
- Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
- Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.
- Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
- 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče.
Nahlédněte do zpětných vazeb z již realizovaných webinářů: