SEMINÁŘE PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLY PREZENČNĚ
- 1. LETNÍ ŠKOLA EDUPRAXE 2022
- 2. Podpůrná opatření pro žáky se SVP ve školní praxi – 8 hodin – VHODNÉ PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 3. Podpůrná opatření pro žáky se SVP ve školní praxi II – 16 hodin
- 4. Vyučování a hodnocení žáků v rámci společného vzdělávání – 8 hodin – PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- 5. Rozvoj čtenářské gramotnosti ve škole – 8 hodin – PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- 6. Rozvoj čtenářské gramotnosti ve škole II – 16 hodin – PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- 7. Školní poradenské pracoviště v praxi – 16 hodin
- 8. Role ředitele v systému poradenských služeb ve škole a společném vzdělávání – 8 hodin
- 9. Systém péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole – 4 hodiny – PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- 10. Posouzení vývoje čtení a psaní na 1. stupni ZŠ – 8 hodin
- 11. Když se v matematice nedaří aneb jak podpořit žáky nejen s dyskalkulií – 8 hodin
- 12. Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku - 8 hodin
- 13. Podpůrná opatření 1. stupně a plán pedagogické podpory – 8 hodin
- 14. Podpůrná opatření 2. – 5. stupně a individuální vzdělávací plán – 8 hodin
- 15. Předmět speciálně pedagogické péče jako podpůrné opatření pro žáky se SVP – 4 hodiny
- 16. Role školního speciálního pedagoga v systému poradenských služeb ve škole – 8 hodin
- 17. Role školního psychologa v poskytování koordinovaných poradenských služeb – 16 hodin
- 18. Podpora poradenské praxe ve škole – 8 hodin – PRO ŠKOLNÍ PORADENSKÝ TÝM
- 19. Vedení poradenského rozhovoru – 16 hodin
- 20. Spolupráce s rodiči v současné škole – 8 hodin
- 21. Vedení rozhovoru s rodiči – 8 hodin
- 22. Spolu-práce s rodiči žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - 4 hodiny - VHODNÉ PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- 23. Asistent pedagoga ve školní praxi – 8 hodin
- 24. Asistent pedagoga jako podpůrné opatření – 16 hodin
- 25. Spolupráce pedagoga s asistentem pedagoga ve školní praxi – 8 hodin
- 26. Spolupráce pedagoga s asistentem pedagoga ve školní praxi II – 4 hodiny – PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- 27. Diferenciace jako cesta k podpoře všech žáků ve třídě – 4 hodiny - PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- 28. Práce s diferencovanou třídou na 1. stupni základní školy – 8 hodin
- 29. Práce s diferencovanou třídou v českém jazyce – 8 hodin
- 30. Práce s diferencovanou třídou v matematice – 8 hodin
- 31. Práce s diferencovanou třídou v anglickém jazyce – 8 hodin
- 32. Práce s diferencovanou třídou ve fyzice – 8 hodin
- 33. Práce s diferencovanou třídou v zeměpisu a dějepisu – 8 hodin
- 34. Náměty na rozvoj matematických dovedností na 1. stupni ZŠ – 8 hodin
- 25. Vzdělávání a péče o děti a žáky nadané a mimořádně nadané – 8 hodin
- 36. Vzdělávání a péče o žáky s LMP v běžné třídě základní školy – 8 hodin
- 37. Hodnocení a sebehodnocení žáků v dnešní škole – 8 hodin
- 38. Praktické náměty na hodnocení žáků ve škole – 4 hodiny – PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- 39. Hospitace jako součást hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků – 8 hodin
- 40. Efektivní řízení školy v praxi – 8 hodin
- 41. Prevence a řešení školní neúspěšnosti – 8 hodin – VHODNÉ PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- 42. Třídnické hodiny – 8 hodin - VHODNÉ PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- 43. Tvůrčí psaní – 4 hodiny
- 44. Aplikace gramatických pravidel u žáků se specifickými poruchami učení a jinými SVP - 4 hodiny
- 45. Čtenářská gramotnost u žáků se specifickými poruchami učení - 4 hodiny
- 46. Žák se specifickými poruchami učení v naukovývh předmětech - 4 hodiny
- 47. Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině – 8 hodin