Spolupráce s rodiči v současné škole - webinář - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 9. 8. 2022 14:22
- Napsal /a Lenka Ondráčková
Tento webinář je od školního roku 2022/23 novinkou v naší nabídce. TÉMA NABÍZÍME TAKÉ V PREZENČNÍ PODOBĚ. MÁTE-LI ZÁJEM O PREZENČNÍ SEMINÁŘ, NAJDETE VÍCE INFORMACÍ zde.
WEBINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ - ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ V ZŠ - VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.
Číslo akreditace: systém akreditací byl od 1. 9. 2023 zrušen
Forma vzdělávacího programu: interaktivní sebezkušenostní webinář vedený v prostředí Microsoft Teams
Časová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: Seminář je určený zejména pedagogickým pracovníkům vedení škol, poradenským pracovníkům a angažovaným učitelům 1. a 2. stupně ze základních škol; je vhodné, aby se jej účastnili pracovníci školy, kteří mají možnost iniciovat změny na systémové úrovni. Seminář je vhodný také pro celé školní sborovny.
Lektorka: Mgr. Alice Vašáková
Nabídka pro školní sborovny:
Cena semináře pro 1 účastníka: 800,- Kč
- seminář bude realizovaný ve dvou dnech rozdělený na 2 části po 4 vyučovacích hodinách
- minimální počet účastníků semináře pro školní sborovnu je 12
- při počtu účastníků větším než 15 sleva 50 % pro šestnáctého a dalšího účastníka
- všichni účastníci semináře získají metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- osvědčení o absolvování semináře budou po semináři do školy zaslána poštou
Seminář proběhne online v prostředí Microsoft Teams, pro účast na semináři není nutné mít tento program instalovaný v počítači. V případě zájmu nás prosím kontaktujte nejlépe elektronicky na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , případně na telefonu +420777048177.
Nabídka pro zájemce z různých škol:
Cena: 1.190,- Kč
Termín konání semináře: přijímáme předběžné přihlášky
- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění
Uzavírka přihlášek: 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo v okamžiku jeho naplnění.
Přihlášení na online seminář:
- Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
- Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.
- Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
- 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče.
Program semináře:
1) blok (2 hodiny):
- motivace ke spolupráci mezi školou a rodiči
- zmapování aktuální situace ve školách (SWOT analýza každého účastníka)
2) blok (2 hodiny):
- role školy jako iniciátora spolupráce
- příležitosti k navázání kontaktu s rodiči
- práce s rodiči a dětmi před nástupem do školy
- adaptace žáka v 1. třídě – podpora procesu, možnosti zapojení rodičů
3) blok (2 hodiny):
- cesty k dlouhodobému udržení kontaktu s rodiči
- spolupráce s rodiči žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- spolupráce s rodiči neprospívajících žáků
4) blok (2 hodiny):
- spolupráce s rodiči žáků s problematickým chováním
- příležitosti k setkávání učitelů a rodičů
- co mohou rodiče dělat pro školu a jak je k tomu motivovat
- diskuze k tématu