Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině - webinář - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 7. 9. 2021 14:19
- Napsal /a Lenka Ondráčková
TENTO SEMINÁŘ MÁME AKTUÁLNĚ V NABÍDCE JAK V PODOBĚ ONLINE, JAKO WEBINÁŘ, TAK V PREZENČNÍ PODOBĚ. V PŘÍPADĚ ZÁJMU O PREZENČNÍ SEMINÁŘ NAJDETE VÍCE INFORMCÍ ZDE.
SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ – ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ – VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.
Akreditace: systém akreditací byl k 1. 9. 2023 zrušen
Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams
Časová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: Seminář je určen vychovatelkám a vychovatelům školních družin a školních klubů.
Lektorka: Mgr. Alice Vašáková
Přehled témat výuky:
- Systém péče o žáky se SVP ve škole (včetně legislativního ukotvení), poskytování podpůrných opatření
- Podpora týmové spolupráce - propojení vychovatelů s ostatními pedagogickými pracovníky školy (učitelé, asistenti, poradenští pracovníci)
- Asistent pedagoga ve školní družině
- Spolupráce s rodiči
- Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami: charakteristiky jednotlivých skupin, typické projevy v chování a vztazích
- Přístup vychovatelek a vychovatelů ŠD k žákům se SVP
- Výběr činností a organizace práce ve školní družině se zřetelem na specifika těchto žáků
- Role vychovatelky/vychovatele při vytváření zdravého klimatu ve skupině žáků ve ŠD
- Prevence konfliktních situací, zvládání konfliktů se žákem i vztahových obtíží mezi dětmi
Cena: 1490,- Kč (od 1. 1. 2025 včetně DPH)
Termín konání:
pondělí 28. 4. a středa 30. 4. 2025 (vždy 8.00 - 11.15) - OBSAZENO
pondělí 9. 6. a středa 11. 6. 2025 (vždy 8.00 - 11.15) - nově zařazený termín, na který nyní přijímáme přihlášky
- webinář proběhne ve dvou dnech; každý den dva bloky (po dvou vyučovacích hodinách) s přestávkou 30 minut
- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění
Uzavírka přihlášek je vždy 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.
Přihlášení na online seminář:
- Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
- Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.
- Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
- 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče.
Nahlédněte do zpětných vazeb z již realizovaných webinářů: