Školní poradenské pracoviště v praxi - webinář - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 7. 9. 2021 12:12
- Napsal /a Lenka Ondráčková
SEMINÁŘ NABÍZÍME I V PREZENČNÍ PODOBĚ S ČASOVOU DOTACÍ 16 HODIN. MÁTE-LI O NĚJ ZÁJEM, NAJDETE VÍCE INFORMACÍ ZDE.
SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ – ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ – VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.
Akreditace: systém akreditací byl k 1. 9. 2023 zrušen
Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams
Časová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: Seminář je určen poradenským pracovníkům v základních a středních školách – výchovným poradcům, školním psychologům, školním speciálním pedagogům a školním metodikům prevence. Vhodná je účast celých týmů poradenských pracovníků z jedné školy doplněných o člena vedení školy.
Lektorka: Mgr. Lenka Ondráčková
Přehled témat výuky:
- Aktuální legislativa vymezující poskytování poradenských služeb ve školách
- Obsah poradenských služeb, jejichž poskytování je v kompetenci školy
- Školního poradenského pracoviště jako tým poradenských pracovníků ve škole – organizační struktura, vedení dokumentace, ukotvení v organizační struktuře školy, spolupráce s vedením školy – příklady dobré praxe
- Role jednotlivých poradenských pracovníků ve škole (výchovný poradce, školní metodik prevence, školní speciální pedagog, školní psycholog – standardní činnosti, konkrétní náplně práce, koordinace poradenských služeb, komunikace uvnitř ŠPP
- Program poradenských služeb
- Financování poradenských služeb
- Podmínky pro vybudování funkčního školního poradenského pracoviště ve vlastní škole, mapování aktuálních problémů školy
- Náměty na konkrétní činnosti a jejich vyhodnocování v oblastech:
- zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadané
- prevence školní neúspěšnosti
- primární prevence rizikového chování
- kariérové poradenství
Cena: 1490,- Kč (od 1. 1. 2025 včetně DPH)
Termín konání: čtvrtek 18. 9. 2025 (8:00 - 16:00 hodin)
- webinář bude rozdělen na čtyři bloky (vždy dvě vyučovací hodiny) s přestávkami 30, 60 a 30 minut
- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění
Uzavírka přihlášek je vždy 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.
Přihlášení na online seminář:
- Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
- Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.
- Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
- 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče.
Nahlédněte do zpětných vazeb z již realizovaných webinářů: