Náměty na využití kritérií při plnění úkolů a hodnocení ve výuce ČJ - webinář - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 7. 9. 2021 13:56
- Napsal /a Lenka Ondráčková
TENTO SEMINÁŘ NABÍZÍME JAK V PREZENČNÍ PODOBĚ, TAK V PODOBĚ ONLINE, JAKO WEBINÁŘ. MÁTE-LI ZÁJEM O PREZENČNÍ SEMINÁŘ, NAJDETE VÍCE INFORMACÍ zde.
SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ – ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ – VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.
Číslo akreditace: systém akreditací byl od 1. 9. 2023 zrušen
Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams
Časová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: Seminář je určený pro učitele českého jazyka na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Lektorka: Mgr. Michaela Hantková
Cena: 1490,- Kč (od 1. 1. 2025 včetně DPH)
Termín konání: přijímáme předběžné přihlášky
- webinář proběhne ve dvou dnech; každý den dva bloky (po dvou vyučovacích hodinách) s přestávkou 30 minut
- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění
Uzavírka přihlášek je 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.
Přihlášení na online seminář:
- Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
- Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.
- Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
- 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče.
Přehled témat výuky:
- zmapování faktorů, které jsou důležité pro plánování výuky (RVP ZV, ŠVP, učivo, dostupné výukové materiály, vzdělávací možnosti žáků a jejich aktuální stav učení)
- stanovení cílů výuky o ohledem na výstupy v ŠVP a vzdělávací možnosti žáků – cíle pro tematický celek a vyučovací hodinu
- náměty na organizaci výuky se zaměřením na podporu žáků v dosažení stanovených vzdělávacích cílů
- obecná pravidla pro práci v českém jazyce
- důležitost nastavení kritérií při plnění úkolů a pro hodnocení předmětu
- konkrétní příklady kritérií při plnění úkolů a hodnocení předmětu – náměty od lektorky, sdílení zkušeností účastníků semináře
- formativní a sumativní hodnocení v českém jazyce, možnosti praktického využití obou forem hodnocení – příklady dobré praxe
- hodnocení učitelem, vrstevnické hodnocení a sebehodnocení v českém jazyce
- sledování pokroku, plán zlepšení, práce s chybou, tréninkový deník
- hodnocení v českém jazyce jako podpůrné opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, individuální kritéria a možnosti jejich využití
- komunikace o kritériích se žáky a jejich zákonnými zástupci