Práce s diferencovanou třídou v českém jazyce - webinář - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 7. 9. 2021 12:35
- Napsal /a Lenka Ondráčková
TENTO SEMINÁŘ MÁME AKTUÁLNĚ V NABÍDCE JAK V PODOBĚ ONLINE, JAKO WEBINÁŘ, TAK V PREZENČNÍ PODOBĚ. V PŘÍPADĚ ZÁJMU O PREZENČNÍ SEMINÁŘ NAJDETE VÍCE INFORMCÍ zde.
SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ - ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ V ZŠ - VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.
Akreditace: systém akreditací byl k 1. 9. 2023 zrušen
Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams
Časová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele českého jazyka na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Lektor: Mgr. Michaela Hantková
Přehled témat výuky:
- Legislativní zakotvení problematiky
- Pedagogická diagnostika jako nedílná součást práce učitele při plánování výuky
- Jak stanovit cíl výuky a proč je to důležité
- Organizace vyučování v diferencované třídě, příprava učitele na vyučování v diferencované třídě
- Diferencovaná třída na 2. stupni základní školy – identifikace jednotlivých typů žáků, jejich potřeby a projevy ve vyučování českého jazyka, specifika práce s jednotlivými typy žáků
- Diferenciace času, rozsahu, obtížnosti a formy úkolů
- Učební pomůcky a další podpůrné materiály pro práci s diferencovanou třídou, praktická ukázka práce s kartičkami s diferencovanými úkoly – příklad dobré praxe
- Metody a formy práce v diferencované třídě v českém jazyce – příklady dobré praxe
- Motivace žáků k diferencované práci a její hodnocení
- Diferencovaná výuka jako podpůrné opatření
- Role asistenta pedagoga při realizaci diferencovaného vyučování
- Náměty na realizaci konkrétních podpůrných opatření pro žáky se SVP v souvislosti s organizací výuky a hodnocením žáků
Cena: 1490,- Kč (od 1. 1. 2025 včetně DPH)
Termín konání: pondělí 12. 5. a pondělí 19. 5. 2025 (vždy 13.30 - 17.00 hodin)
- webinář bude rozdělen na čtyři bloky (vždy dvě vyučovací hodiny) s přestávkami třikrát 30 minut
- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění
Uzavírka přihlášek je vždy 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením webináře nebo po naplnění jeho kapacity.
Přihlášení na online seminář:
- Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
- Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.
- Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
- 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče.